Vad gör man halv 2 på natten?

STÄDAR! 
Jag har precis städat hela lägenheten. Jag hade tråkigt och kom inte på någonting annat att göra. Och jag vill bara säga er att den var jätte stökig. Vi har inte städat sedans farmor åkte. Och hon åkte till Sverige för ungefär 1 månad sen.

När jag var inne i pappas sovrum och städade jag tänkte jag. "Och han säger att mitt rum är stökigt!". men i alla fall nu skiner hela lägenheten och pappa kommer nog hem. Då ska vi nog äta något. 
Jag vill bara säga att vi inte direkt lever något familjeliv.
Jag bäddade till och med hans säng.

Kommentarer
Postat av: Linn

Wow, någon har blivit duktig på att städa? O.o

2011-01-27 @ 18:44:35
Postat av: Erica

Jag vet inte vad som hände, fick bara ett ryck haha!

2011-01-27 @ 20:26:53
URL: http://ericamercedes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0