two funny BALL storys

Kom att tänka på en rolig sak som hände i skolan när vi hade våra slutprov.
Efter proven kunde vi bara chilla och inte göra någonting.
Jag och Winnie i min klass hade sjukt tråkigt så vi spelade bouble trouble.
Helt plötsligt sa Tim, "OOOH ERICA WHAT ARE U WATCHING?!" (men ni fattar vad han menar). Då kom min mattelärare förbi (25 åring, korean-kanadesare, han är som en elev). han sa högt some ett svar till tim. "Wow and it's yellow!" (yellow movie=porrfilm).
Tim börja garva och så säger  läraren igen "I can see those yellow balls bounce around Erica!"
Lmao.
_____________________________________________________
Sen hände en annan grej i en annan klass. Vi skulle ha en foundraising och jag ansvarade för en loppis eller vad man nu säger. Och en av mina lärare har en liten boll( ser ut som en liten fotboll) Som han gillar att kasta på folk. Sen kom vi på att vi kunde sälja den för 50 kronor + att man fick kasta den på honom en gång.
I alla fall, jag skulle göra en affisch om det. Och utan att tänka mig för skrev jag vad som lät bäst i mina öron.
Sen kollade min kompis på pappret och börja skratta. "Why are you laughing?", och hon sa typ " Erica, READ it!"
*läser*... "huh?... oh! Hahahahaha, ur mind is so dirty!"
Sen satt Jihoo och Tim vid samma bor och undrade varför vi skrattade, så kollade dom också på pappret och till slut satt vi alla fyra såhär "HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA ROFL".
Läraren frågade varför vi skrattade, så han tog upp pappret och läste, knöggla ihop papret och kastade det på mig!
Jag: Hahahaha... I didn't mean like that when i wrote it!!! But it is a ball so what do you expect me to call it?
Läraren: Well... NOT THAT!
(han log hela tiden om ni undrar)
Affischen: Mr.Cuvalo's ball!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0