Long weird day/night

Hann inte blogga igår för James kom till mig ganska tidigt.
Vi kollade på The Butterfly Effect, jag hade sett den förut för några år sedan men jag förstod mer av den nu.
Sen stack vi till CocoPark och gick till en irländsk pub, haha för att äta då! Dom har god mat.
  • Vid ungerfär åtta tiden kom vi tillbaka hem till mig och då skulle pappa iväg, till coco! Haha.
  • James och jag bestämde oss för att spela en massa playstation spel. Som typ guitar hero, sing star etc. Har inte gjort det på evigheter!
  • Runt 11 tiden skulle han hem fast jag bad honom att stanna längre eftersom jag hade ingen lust att vara ensam.
  • Sen kommer jag inte ihåg så mycket, men vi somnade på min säng, (inte bredvid varandra) På olika ändar av den.
  • Och grejen är det att pappa kom hem sen! Jag tror han kikade in i mitt rum och där låg vi och sov. Jag är bara lite rädd för att han mistolkar det! Som vem som helst skulle göra -__- men vi var bara hemskt trötta.
  • Iaf jag tvingade James att gå hem runt 3 tiden, för jag ville inte att han skulle vara här när pappa vaknar. Men James hade inte med sin plånbok så jag var tvungen att betala taxin.
  • I alla fall, jag gillar att min pappa aldrig frågar dagen efter om sådana här grejer. Så allt är normalt igen. Förutom att jag mår illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0