i need roomates

Just nu bor jag i skolan, på internat (fast på helgerna åker man hem). Men jag vill inte bo där nästa skolår också. För jag hatar det. Det kan ju vara kul att bo med andra folk ibland man det är som ett fängelse. Vi får inte lämna byggnaden, även om vi ville kan vi inte med tankte på att det finns höga stängsel och vakter. Prison, huh ?

I alla fall det finns ett ställe precis bredvid skolan som heter ' Bai Shi Da', jag bodde där förra året med pappa men sedan flyttade vi mer in till stan.
Nästa skolår har jag tänkt flytta dit i alla fall, utan pappa då.
Han låter mig flytta dit men han vill att jag ska ha rumskamrater, eftersom det blir mycket billigare om vi är flera. Så jag behöver ca.2 stycken till att bo med mig.
Men grejen är det att jag tror inte jag kommer hitta några som får flytta för deras föräldrar, troligen för att deras föräldrar inte litar på dom.
Men jag ska försöka fråga runt och jag SKA hitta dom! För jag vill inte bo i skolan och pappa låter mig inte bo hemma. Bara på helgerna.
2 bilder från bai shi da : (hittade inga bättre för tillfället )

Kommentarer
Postat av: A D A D A . B L O G G . S E

Svar: Asså det är mer oseriöst :D Men typ.. 1 år?

2011-01-27 @ 22:00:26
URL: http://adada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0