Börjar Blogga Igen.

För er som inte känner mig, lite basic information.
  • För 1,5 år sen flyttade jag till min pappa i Shenzhen,Kina. Där bor jag i en internatskola på veckorna men på helgerna bor jag hemma hos min pappa.
  • Min skola är Kanadensisk men jag är den enda som inte är asiat. Och de flesta pratar bara Kinesiska och Koreanska.
  • Jag borde kunna flytande Kinesiska, men jag har ganska mycket plugg så jag har inte hunnit med att plugga Kinesiska så Mycket.
  • Jag går i grade 10, som motsvarar första ring i Sverige.
  • Jag pratar nästan aldrig Svenska, så min svenska blir värre för varje dag som går, så jag kanske skriver på Engelska ibland.
  • Är född i Sverige.
Det är det mesta du behöver veta at the moment.
Detta är inte första gången jag bloggar. Jag brukade alltid blogga förut men sen slutade jag. Men nu känner jag verkligen att jag måste skriva av mig ibland.

PS: Ska fixa designen, men har inte använt Photoshop på evigheter, så det kan ta tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0