Betyg + Smaller....b?

Har fått mina betyg.
På bara en termin har jag gjort klart 4 kurser.
Med tanke på att vi hade varje ämne ungefär 7 gånger i veckan.
Iaf detta är mina betyg.
  • Maths - C+ (jag suger på matte)
  • Civics - A
  • Career - A+
  • Learning Strategies - A+
  • English- A

C=G
B=VG
A=MVG
Nu har jag börjat ta nya ämen. De jag tar nu är.
  • Science
  • English
  • History
  • Business Technology
Sen har vi en klass till. I.L.P (Intensive Language Program). En skriver man, en läser man, och en är muntlig. Tråkigaste delen av dagen. Fast den muntliga kan vara kul ibland.
____________________________________________________________________________-
På tal om annat. Förra veckan hade jag och Jihoo (en i min klass) en liten konversation
Jihoo: Erica?
Erica: Yes??
Jihoo: I think they are getting smaller?
Erica: What?
Jihoo: Ur boobs...
Erica: No they're not..?
Jihoo: Looks like!
Erica: I'm not wearing a bra you idiot!
Jihoo: Oh...  (keeps staring)



Nu ska jag kolla på 2 and a half men. c yaa.





Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, sköön ju ! x)

2011-01-27 @ 18:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0