Something Must Be Wrong

Har jag problem?
Vaknar varje natt med en mardröm, VARJE!
Alla i mitt rum undrar alltid varför jag skriker på natten.
De tre första lektionerna är jag ofast "nere" alltså jäkligt mycket.
Efter lunch så bklir jag aldeles hyperaktiv. Idag satt och och garva så jag typ grät och jag vet inte varför och alla bara whut the hell? '
Sen I study hall förvandlas jag till en pluggis och alla kommer och frågar mig frågor om läxor och hur man gör,..
Sen efter study hall blir jag nere igen och går in på rummet oftast. och gör ingenting. dushar och drömmer mig bort.
Kelly tycker också att jag är ganska konstig ibland och säger alltid att jag borde snacka med någon för som jag håller på är inte normalt.
Just nu håller alla i mitt rum på att skrika på varandra. På Cantonese. Fattar inte en skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0