Ugly Betty = Me

Min fader kom hem så jag gick inte och la mig direkt.
Vi satt och kolla på film och tydligen var jag mer underhållande än filmen.
Pappa :"vrider på huvudet och kollar på mig" Hahahaha
Erica: Vad nu?
Pappa: Du ser ut som Ugly Betty, förutom att du har ljusare hår och mindre ansikte
Erica: "sittandes där i sina rosa byxor, rufsigt hår, en tröja med ett aptryck på och hennes alldeles för stora glasögon för att se teven + tandställning"


Jag börjar bli van med sådanna komentarer, och om jag ska vara ärlig så är det inte första gången han har sagt så. Och fler människor haha.


Nu ska jag försöka sova på riktigt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: linn

hellooo can u accept on fb that you're my grandmother?? :P



hug

2011-02-08 @ 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0