sex scene at school?

På I.L.P (en klass) med flera årskurser. Så håller vi att på att göra en reklamfilm. Jag, Angie, Jennifer och Johnny.
Och i den filmen så har jag och Johnny en typ "sex scen". Den är ganska extrem...det ser ut som att vi hånglar nmed varandra och knäpper upp varandras tröjor sen typ har han in mig i ett hörn och ah.
Det var lite obehagligt med tanke på att hans flickvän, var bakom kameran hahaha. Och Innan dom var tillsammans var jag med Jhonny. Fast jag ville aldrig bli hans tjej, men vi typ dejtade i alla fall. När jag väl ville vara med han hade han skaffat en tjej. Jag var för seg... Hahaha i alla men grejen är det att hon inte vet det så det var lite... men ni fattar.
Angie och Jag i typ.... kemin?
Ng again
jag och kelly som försökte att ta en "seriös" bild till våran business report...
men bilderna blev mer såhär:
LOL
Har inte tid att skriva mer. Måste äta något om inte det redan är stängt.
Har study hall om 30 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0