F Of. did i say that ?

Det är så jävla kallt atm! Sitter här och fryser :( Det finns inte värme någonstans i skolan..
Idag i Study Hall så blev jag ganska förbannad på Vince i min klass.. Vi hade 10 minuters break och jag trodde att läraren hade lämnat salen. Så jag skrek hööööögt "FUUUUUUUUCK OF!!".  ch precis när jag sa det stod läraren helt plötsligt där! fast hon typ bara skrattade  och kom och frågade två killar vad dom hade gjort haha, men jag verkligen skrek det ...alla vände sig om.
iaf immorn efter skolan måste jag träffa Ms.Leeson efter skolan. Hon tvingar mig typ..Hon tycker tydligen att jag har massa problem. Så happ..
Lägger inte upp bilder idag pga att jag är för kallt och orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0