DID YOU KNOW?

Saker ni kanske inte visste om mig.
  • Jag har aldrig smakat barnmat. Jag har varit vegeterian hela livet pga av att min pappa är så alergisk så dom var rädda att ajgskulle bli det. I alla fall... Mamma gjorde värsta lyx bebis mat till mig... Bättre än vad alla andra fick.
  • Jag vet de flesta hemligheter i skolan. Det är något med mig för jag får alla att "öppna" sig.
  • Förra året frågade en kille mig hur man sa Masturbate på svenska. Så sa jag "runka". Nu vet hela skolan om det och många kallar  mig "Runka Girl".
  • Jag har många smeknamn i min skola som. Runka Girl (lol), Blondie,Barbie,Suga(bitch in russin?),Ika,Teeka,White Girl, Western Erica, Erica G, Erica 1.
  • Jag har ett möte med rektorn 7.00 Immorn bitti men jag kommer inte kunna vara i skolan i tid pga att jag är hemma nu.
  • Om jag säger att jag ska gå ner i vikt äter jag bara mera.
  • Jag stör mig på folk som skriver till mig på msn och bara frågar " vad gör du?" och sen inte skriver något mer.
  • Jag pratar i sömnen varje natt och skriker oftast.
  • Om jag är ensam ute och går pratar jag med mig själv. Högt.
Ointresant fakta.
Om ni har följt typ Gaybloggen och Paows blogg... Urm vet inte när men ett år sen kanske? Har dom skrivit ganska mkt om en som heter Isolde. Och massa komentarer har varit. "åååh hon e så snygg typ" Men iaf bara så ni vet är jag hennes Moster. Hahaha hon är ett år äldre än mig men hennes mamma är min ena syrra. Slang barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0